9 nov 2010

Me gustan las matemáticas

Un poema de José Antonio Hervás.

Hai un tempo facíamonos eco dun libro titulado Explorar el mundo. Poesía de la ciencia, cunha selección de poemas de Miguel García Posada.
Pois ben, vemos que Miguel García Posada dirixe unha sección de poemas sobre ciencia na páxina web: madrimasd, onde atopamos este poema sobre as matemáticas:

ME GUSTAN LAS MATEMÁTICAS

Como ninguna otra ciencia
Me gustan las matemáticas
Porque agotan mi paciencia
Con cuestiones enigmáticas

Confieso, sin estridencias,
Que me resultan simpáticas
Todas las circunferencias
Y demás curvas cuadráticas

Yo comprendo que la gente
Piense que soy diferente
Porque me gusta soñar

Con las series divergentes
Los números trascendentes
Y la función modular

No hay comentarios:

Publicar un comentario